8.07.2020

👠👛Moda na sukces – letni lookbook.👠👛

Czołem!
Dzisiejszy post będzie dotyczył mody  a dokładniej, stylizacji letnich. Można uznać, że ta seria jest dość oklepana, ale tak naprawdę jest klasyką w blogosferze Awatarii. Postanowiłam użyć ubrań, które dawno odeszły w zapomnienie, albo nigdy nie zyskały swoich zwolenników. Skupiłam się tutaj wyłącznie na dziewczynach i w miarę przyzwoitej cenie. Jesteście ciekawi efektów mojej pracy? Zaczynajmy!

Cena: 144G, 5100S
Status VIP: Wymagany
W tym zestawie króluje czerń z domieszką różowego. Całkiem znana koszulka na ramiączkach odnalazła swoje drugie życie. Dodatki to ozdobne spinki, kolczyki, bandana na rękę, choker, a także sportowe podkolanówki. Trampki odegrały tutaj mistrzowską rolę, ponieważ idealnie komponują się z drobiazgami.


Cena: 56G, 75S
Status VIP: Wymagany
Wykorzystałam tutaj z pozoru zwyczajną, jedwabną sukienkę. Przyozdobiłam ją złocistym naszyjnikiem, opaską, bransoletką z detalami oraz pończochami. Jeśli chodzi o buty, zdecydowałam się na mniej dominujący kolor tego zestawienia. Całość jest dosyć luźna, doskonała na wakacyjne upały.

Cena: 174G, 10000S
Status VIP: Wymagany
Tym razem postawiłam na minimalizm, jest skromnie, ale z klasą. Białe dzwony prezentują się znakomicie, a dopełnia je krótki, neonowy top. Akcesoria w przeważających barwach stanowią świetne uzupełnienie, czyli ozdoba motyli, biżuteria i kamizelka w stylu boho.

To chyba na tyle, wypowiedzcie się w panelu komentarzy, czy trafiłam tym wakacyjnym lookbookiem w Wasz gust.




11 komentarzy:

  1. Stroje super, to jakaś nowa seria na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej to jednorazowy post, w którym chciałam pokazać użytkownikom, jak można wystylizować niektóre elementy garderoby, żeby było na czasie (czyli na ten okres wakacyjny). 😉

      Usuń
  2. Ale cudnie, jak zawsze pięknie wyglądasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny, jaka ślicznotka. Wykorzystam pomysły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyzwoitej cenie, a tutaj ponad 100G Xd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się to że jesteś w Rome. Blogerce nie wypada być w takim burdelu. Żeby tak nisko upaść, Primka.,, Szanujmy się...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno rób więcej takich stylizacji! Co się stało z sondą że, nie mogę zagłosować na fawyoryt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sondą jest wszystko w porządku, wystarczy odświeżyć. 😉 A co do stylizacji, to się zobaczy.

      Usuń

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie używaj wulgarnych słów/zwrotów.
●każdy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger