16.05.2020

馃馃グ Castingi po raz ostatni...i z艂oty bilet 馃グ馃 + og艂oszenie dla fina艂owego sk艂adu!




Sta艂o si臋 - pre-castingi zosta艂y zamkni臋te. Po ca艂ym tygodniu, podczas kt贸rego mieli艣cie czas na wysy艂anie zg艂osze艅 przyszed艂 czas na ostateczne wy艂onienie fina艂owej dziesi膮tki. 

Opr贸cz tego mamy dla Was niespodziank臋, o kt贸rej dowiecie si臋 pod sam koniec posta!

Zwyci臋偶czyni膮 poprzedniego castingu okaza艂a si臋 by膰 LetItBreathe z przewag膮 jedynie siedemnastu g艂os贸w.

Gratulujemy i 偶yczymy dalszych sukces贸w w programie!


A tymczasem My wyruszamy na poszukiwanie ostatnich czterech os贸b do fina艂owej dziesi膮tki...


uczestniczka 29 - Nola


Nazywam si臋 Nikola. Z natury jestem bardzo wra偶liw膮 osob膮, kt贸ra d膮偶y do celu. Zawsze staram si臋 pomaga膰 innym, ale te偶 nie zawsze mi to wychodzi. Moim ulubionym posi艂kiem jest sa艂atka z serem feta oraz ser mozzarella polany sosem winegret, a napojem woda z cytryn膮. Moj膮 pasj膮 jest jazda na wrotkach oraz taniec. Mog艂abym to robi膰 godzinami. Dzi臋ki temu znika m贸j stres i czuj臋 wewn臋trzn膮 harmoni臋.

Oceny jury:
  • TakiTaki: Intryguj膮ca uroda, kt贸ra idealna wpasowa艂a si臋 w str贸j k膮pielowy. Nie widz臋 tu nic, do czego mog艂abym si臋 przyczepi膰. Zdecydowanie wyr贸偶niasz si臋 na tle innych.
  • Mruwkomewa: Wszystko jest spoko, jednak偶e jako艣 nie pasuj膮 mi do tej twarzy te zielone cienie. Pomijaj膮c fakt, 偶e pasuj膮 do ubrania, to jednak jako艣 do mnie nie przemawiaj膮. Z pewno艣ci膮 艣wietnie sprawdzisz si臋 na wybiegu!
Jedziesz do domu modelek!




uczestniczka 678 - Gwiezdna


Jestem Ula. Awatari臋 pokaza艂a mi moja m艂odsza kuzynka jako艣 w 2012 roku. Od tej pory nale偶臋 do grona "awatarowicz贸w" (oczywi艣cie z przerwami :D ). Wszystko co mo偶na zobaczy膰 na mojej postaci czy w domu ci臋偶ko zapracowa艂am sama, tymi oto r臋koma, kt贸rymi w艂a艣nie do was pisz臋 :) Co mog臋 powiedzie膰 o sobie...Z natury jestem raczej mi艂膮, pomocn膮 i pacyfistyczn膮 osob膮. Jednak nie radz臋 mi za艂azi膰 za sk贸r臋. Wtedy potrafi臋 pokaza膰 swoje ma艂e r贸偶ki :) 

Oceny jury:
  • TakiTaki: Du偶y plus za sceneri臋 - pla偶a i brodzenie w wodzie idealnie wpasowuj膮 si臋 w klimat stylizacji. W zasadzie, to wszystko ze sob膮 wsp贸艂gra - wachlarz i okulary z r贸偶owymi cieniami, a str贸j z opask膮. Pozby艂abym si臋 zdecydowanie kolczyk贸w i naszyjnika. Czasem mniej znaczy wi臋cej. Jednak mimo wszystko - nie widz臋 tu nic wi臋cej, ni偶 normika, kt贸ry jako tako stara si臋 zachowa膰 oryginalno艣膰 poprzez kolorowe w艂osy. 
  • Mruwkomewa: Nie zgodz臋 si臋 z Kasi膮 - dla mnie Twoja w pewnym sensie wariacja, jest tym, co Ci臋 wyr贸偶nia. W dodatku wydajesz si臋 bardzo charyzmatyczn膮 osob膮. Jednak偶e, w Naszej skrzynce pre-castingowej znajduj膮 si臋 osoby, kt贸re zdecydowanie bardziej zas艂uguj膮 na program.
Spr贸buj za rok.





uczestniczka 29 - Primevere


Mam na imi臋 Natalia. Zdecydowa艂am si臋 na do艂膮czenie do programu g艂贸wnie ze wzgl臋du, 偶e pasjonuje mnie moda. Uwielbiam dobrane stylizacje z nutk膮 elegancji oraz ciekawe fasony. Mam r贸wnie偶 dosy膰 spory sta偶 w Awatarii. Jestem otwart膮 osob膮 i na 偶ycie, i na ludzi. ;) Zale偶y mi na przej艣ciu dalej, for fun! :D

Oceny jury:
  • TakiTaki: Wow! Do castingu zg艂osi艂 si臋 estetyczny normik pe艂en charyzmy i ch臋ci do pracy. Twoim najwi臋kszym plusem jest zdecydowanie osobowo艣膰. Z pewno艣ci膮 wprowadzi艂aby艣 troch臋 偶ycia. Je偶eli chodzi o stylizacj臋, to te trampki... co one tu robi膮!? Plecak r贸wnie偶 jest zb臋dny. Mimo to, jest w Tobie co艣, co mnie intryguje, ale czy nie mamy lepszych kandydatek od Ciebie?
  • Hurrem: Zacznijmy mo偶e od wygl膮du tym razem, pi臋kna uroda, naturalna i co najwa偶niejsze chce si臋 na ni膮 patrze膰. Co do stroju niby jest, ale najgorsze co widz臋, to plecak i obuwie, czy偶by艣 zapomnia艂a ich zdj膮膰? Je艣li tak to wybaczam. Cieszy mnie twoje zainteresowanie tym programem i chce ci臋 widzie膰 w ci膮gu dalszym.
Jedziesz do domu.




uczestniczka 79 - Venus


Nie b臋d臋 rozpisywa膰 si臋 o sobie, poniewa偶 wiem, 偶e wiele os贸b to nudzi. Mam na imi臋 Idalia, mam szesna艣cie lat. Na og贸艂 jestem pozytywn膮 osob膮, kt贸ra ma zamiar zaistnie膰 na awatarii dzi臋ki tej serii. 呕ycz臋 mi艂ego dnia!

Oceny jury:
  • Pi膮tnica: Bardzo podoba mi si臋 twarz. Jest delikatna, ale z mocno zarysowanymi ustami. Co do stroju, widz臋, 偶e tu r贸wnie偶 posz艂a艣 w prostot臋, dodaj膮c do tego lilie podkre艣laj膮ce delikatno艣膰. To w艂a艣nie to, czego oczekuje si臋 od modelki. My艣l臋, 偶e jeste艣 na tyle uniwersalna, 偶e sprawdzisz si臋 w 艣wiecie mody w r贸偶norodnych kategoriach.
Gratulacja, przechodzisz dalej!




uczestniczka 543 - Uparta


Jestem Uparta, znana tak偶e jako Natalia prowadz膮ca spotted Awataria. Uwielbiam chodzi膰 na Awataryjne top modele oraz ogl膮da膰 ten program na TVN. Dlatego zg艂aszam si臋 do tej zabawy! Odpad艂am z models i bitw gwiazd, wi臋c licz臋 na szcz臋艣cie tutaj. Jestem beztalenciem i leniwcem. Koniec kropka.

Oceny jury:
  • TakiTaki: Ulala, a kogo My tu mamy? Czy偶by s艂ynn膮 prowadz膮c膮 spotted? +100 do Twojej aparycji. Mimo, 偶e Twoja uroda nie zachwyca, to fajnie b臋dzie go艣ci膰 kogo艣 s艂awnego w domu modelek. 
  • Mruwkomewa: Nie zgadzam si臋 z Kasi膮. Rozpoznawalno艣膰 nie powinna by膰 wyznacznikiem do przyjmowania do programu. Wiadomo, 偶e wzbogaca to bardzo osobowo艣膰, jednak nie zapominajmy, 偶e w pracy modelki najwa偶niejszy jest wygl膮d... Jestem na nie...
Dajemy Ci szans臋! 




uczestniczka 223 - qsiho


Mam 17 lat, w awatrie gram oko艂o 5 lat (z d艂u偶szymi przerwami). Nale偶臋 do klubu STAR-out of control. Moim g艂贸wnym zaj臋ciem jest tworzenie 艂adnych, ciekawych i orgynalnych stylizacji, nie tylko dla mnie ale te偶 dla innych graczy. R贸wnie cz臋sto mo偶na mnie te偶 spotka膰 na stoku narciarskim, gdy偶 bior臋 udzia艂 w wy艣cigach snowboardowych, gdzie zajmuje miejsca w TOP 3.

Oceny jury:
  • TakiTaki: Mamy ju偶 modelk臋 bardzo podobn膮 do Ciebie, a wr臋cz 艣miem twierdzi膰, 偶e identyczn膮. W fina艂owym sk艂adzie powinny by膰 modelki r贸偶norodne. Nie potrzebujemy kilku takich samych, a goszczenie w rankingu snowboardzist贸w nie wystarczy.
Pr贸buj szcz臋艣cia za rok.




uczestniczka 12 - Aleksandra


Mam na imi臋 Ola, gram na Awatarii od 2014 roku z przerwami. Moje g艂贸wne hobby to pi艂ka r臋czna, w kt贸r膮 gram od 7 lat. Interesuje si臋 r贸wnie偶 mod膮 dlatego zdecydowa艂am si臋 wzi膮膰 w tym udzia艂. Mam nadziej臋, 偶e zajd臋 jak najdalej.

Oceny jury:
  • Pi膮tnica: Wieje nud膮 i normikiem.
Nast臋pna!




uczestniczka 45 - Cojestma艂py


Jestem Karolina. W awatari臋 gram od wielu lat, lecz z d艂u偶szymi przerwami, teraz ci膮giem gram oko艂o 2 miesi臋cy. Mam 18 lat i lubi臋 dopasowywa膰 ubrania ale zazwyczaj bardziej pod m贸j w艂asny styl ni偶 pod trendy modowe, haha. Moim zdaniem jestem te偶 kreatywna wi臋c my艣l臋, 偶e mia艂abym fajne pomys艂y na zdj臋cia.

Oceny jury:
  • Hurrem: Estetyka zar贸wno twarzy, jak i stylizacji pozostawia wiele do 偶yczenia. Do Twoich oczu zdecydowanie przyda艂yby si臋 jakie艣 cienie. Nie jeste艣 materia艂em na modelk臋.
Zapraszamy do Miss Kurnika! 





uczestniczka 67 - Lauren


Na imi臋 mi Majka. Na awatarii gram od jako艣 dwa tysi膮ce szesnastego roku, ale nieraz zmienia艂am konta. Interesuj臋 si臋 mi臋dzy innymi pisarstwem i czytaniem, histori膮, oraz muzyk膮. Naprawd臋, uwielbiam zwierz膮tka - s膮 baardzo uroczei zawsze im ulegam. Jestem totaln膮 humanistk膮, cho膰 z wszystkiego w miar臋 dobrze mi idzie. Cho膰 wed艂ug mnie bywam do艣膰 pewna siebie, z natury jestem bardzo, ale to bardzo wra偶liwa. Mam bardzo ambitne plany na przysz艂o艣膰 i chcia艂abym si臋 rozwija膰. Jestem zawsze ch臋tna do pomocy i do艣膰 optymistycznie patrz臋 na 艣wiat. Do艣膰 du偶o os贸b m贸wi mi, 偶e jestem dziecinna, ale po prostu ciesz臋 si臋 偶yciem. Bardzo mi zale偶y na udziale w Top Model. Nawet, je艣li nie wygram, to liczy si臋 tylko dobra zabawa, a poza tym, lubi臋 startowa膰 w konkursach i chcia艂abym zobaczy膰, jak mi idzie w kwestii z modelingiem. Oczywi艣cie chcia艂abym r贸wnie偶 urozmaici膰 sobie nieco czas, cho膰 i tak czasami nawet go nie starcza.

Oceny jury:
  • TakiTaki: Ojj kochana, kochana, z tym opisem, to si臋 postara艂a艣! D艂u偶ej si臋 nie da艂o!? Bu藕ka bardzo 艂adna, a co najwa偶niejsze oryginalna! Nawet te kiczowate klapeczki jako艣 si臋 w ni膮 wpasowuj膮. Jednak, czy jeste艣 na tyle uniwersalna, by pracowa膰 w tej bran偶y?
  • Mruwkomewa: Nadajesz si臋 zdecydowanie na high fashion - w reklamach komercyjnych Ci臋 jako艣 nie widz臋, ale ja to kupuj臋! Pozby艂abym si臋 jedynie tych stras贸w w trybie natychmiastowym!!! Jeste艣 przyk艂adem, 偶e zwyk艂a zmiana ust na niezwyk艂e potrafi zdzia艂a膰 cuda i sprawi膰, 偶e nie b臋dziesz typowym normikiem.
Twoja przygoda trwa dalej! 



I sta艂o si臋... znamy fina艂owy sk艂ad, zatem dalsze przedstawianie i ocenianie uczestniczek b臋dzie zb臋dne. Wszystkim dzi臋kujemy serdecznie za wys艂anie zg艂osze艅 i zapraszamy do 艣ledzenia los贸w uczestniczek, a tak偶e spr贸bowania swoich si艂 w nast臋pnej edycji.


Jednak! To nie koniec - przyszed艂 czas na niespodziank臋. Tym razem to Wy - widzowie decydujecie o tym, kto otrzymuje z艂oty bilet, a co za tym idzie, mimo niepomy艣lnego castingu, dostaje si臋 do domu modelek!

Zapraszamy do ankiety na ko艅cu posta.



Og艂oszenie dla fina艂owej dziesi膮tki!!!

Zobowi膮zani jeste艣cie do:

 - pozostawienia swojego wizerunku - czyt. twarzy na Awatarii (pomijaj膮c fryzur臋, ale nie jej kolor) 
oraz nick'u do momentu odpadni臋cia z programu.

- posiadania mnie znajomych na NK (KLIK) i odpisywania na moje wiadomo艣ci regularnie,

- odsy艂ania zdj臋膰 w terminie nie d艂u偶szym ni偶 3 dni.


Opr贸cz tego ka偶dy uczestnik musi wys艂a膰 mi wiadomo艣ci na NK, kt贸ra zawiera膰 b臋dzie:

- wyra藕nie zdj臋cie ca艂ego paszportu w stroju k膮pielowym bez 偶adnych dodatk贸w,

- zdj臋cie dobrej jako艣ci w granatowej stylizacji:

* przy u偶yciu smartfona zrobione w fotografie w bli偶szej perspektywie
* w paszporcie

- 3 przymiotniki najlepiej Ciebie opisuj膮ce

Uczestniczka, kt贸ra nie wywi膮偶e si臋 z powy偶szych podpunkt贸w w terminie do 18.05 lub zrobi to niestarannie (czyt. s艂aba jako艣膰 przes艂anych materia艂贸w) - zostanie zdyskwalifikowana i zast膮piona osob膮 rezerwow膮 z pre-casting贸w!


A tymczasem Wy - widzowie wyczekujcie perypetii z domu modelek! 

22 komentarze:

  1. Te cienie by艂y specjalnie do stylizacji ^^

    OdpowiedzUsu艅
  2. wywalic upart膮 a primevere!!!

    OdpowiedzUsu艅
  3. mruwkomewa jedyna nie patrzy na na osoby przez pryzmat ich s艂awy...

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ta Lauren jest brzydka czemu j膮 przyjeliscie...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. dzi臋ki za opini臋! ;)

      pozdrawiam!

      /lauren

      Usu艅
  5. mam nadzieje ze uda mi sie zdobyc zloty zloty bilet glosujcie :D /Delicja

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

      Usu艅
    2. Ekhem, dlaczego u偶ywasz mojej nazwy ? ;))

      Usu艅
    3. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

      Usu艅
  6. aha? wys艂a艂am zg艂sozenie by艂am o wiele lepsza od np ALi z poprzedniego odcinka a nawet mnie nie wstawi艂a艣 zalosne nie polecam tego programu

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja r贸wnie偶 si臋 nie dosta艂am, ale nie trzeba mie膰 o to b贸l dupy ;) / Ola

      Usu艅
    2. 呕ycz臋 Ci, 偶eby uda艂o Ci si臋 dosta膰 nast臋pnym razem do kolejnej edycji tego konkursu, je艣li b臋dzie oraz Ci臋 pozdrawiam, kimkolwiek jeste艣. ;)

      Usu艅
  7. Nola i Venus s膮 艣liczne ^^

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jejciuuuu mi艂o mi bardzo <33333

      Usu艅
    2. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

      Usu艅
    3. ojej dzi臋kuje <33 bardzo mi si臋 ciesz臋

      Usu艅
  8. niby tak pochwaliliscie t膮 Gwiezdn膮 a jednak tak bardzo zjechali艣cie... xd

    OdpowiedzUsu艅
  9. Na chuj piszesz w wydarzeniach ze wszyatko o evencie urodzinowym jak nie ma nawet posta. Japierdole to trzeba by膷zjebanym

    OdpowiedzUsu艅
  10. mruwkomewa najleszy juror bo ocenia sprawiedliwie a nie o prowadzisz spotted jestes najlepsza

    OdpowiedzUsu艅
  11. Nie wierz臋, 偶e Gwiezdna z najlepsz膮 stylizacj膮 nie przesz艂a...

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsu艅

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger