12.05.2020

馃槏馃ザ Kolejne castingi, zosta艂y tylko cztery miejsca...馃ザ馃槏 oraz dyskwalifikacja



Dzisiaj Avataria Next Top Model przylatuje do Was z najnowszymi wynikami casting贸w, ju偶 drugimi i prawdopodobnie przedostatnimi. Zanim jednak zaczniemy...



Przykro Nam, jednak z powod贸w podes艂ania zdj臋cia i pr贸by wzi臋cia udzia艂u w programie na podr贸bce Awatarii, jeste艣my zmuszeni usun膮膰 Baffo w trybie natychmiastowym. Zach臋camy do podj臋cia ponownej pr贸by, ale tym razem w oryginalnej grze.


W poprzednim odcinku najlepsza ze wszystkich, zgodnie z g艂osami czytelnik贸w, okaza艂a si臋 by膰...Dzban
Z do艣膰 niewielk膮 przewag膮 g艂os贸w mi臋dzy Rosjank膮. Gratulacja! Nagroda na tym etapie nie by艂a przewidywana. Oczywi艣cie opr贸cz satysfakcji.



Czas przej艣膰 do sedna. Oto kolejne uczestniczki, kt贸re spr贸bowa艂y szcz臋艣cia w
Avataria Next Top Model



Stawka jest extrimli haj...







uczestniczka 34 - Ala

*za kiepsk膮 jako艣膰 zdj臋cia nie odpowiadamy

Gram w Awatari臋 od 2012r. z przerwami.
Og贸lnie na Awatarii i w 偶yciu zachowuj臋 si臋 podobnie. Na Awatarii mog臋 si臋 wydawa膰 dosy膰 cicha, spokojna i samotna, w sumie to taka jestem (ale nie przeszkadza mi to).
Nie lubi臋 za bardzo o sobie za bardzo opowiada膰 (chyba 偶e pisa膰 o swoich kotach, kt贸re s膮 moimi ulubionymi zwierz臋tami), tak samo nie lubi臋 si臋 k艂贸ci膰 i wyzywa膰 ludzi, bo my艣l臋, 偶e mo偶na sobie na tej grze znale藕膰 lepsze zaj臋cie. Moj膮 ulubion膮 lokacj膮 jest bar, gdzie zazwyczaj stoj臋. Cz臋sto pomagam ludziom w zadaniach (kt贸re sama lubi艂am robi膰, ale ju偶 ich niestety nie mam). Uwielbiam chodzi膰 na top model oraz inne zabawy. Mam sentyment do swojego wygl膮du, kt贸rego nie zmieniam od pocz膮tku 2013r. Zdecydowa艂am si臋 wzi膮膰 udzia艂 w Awataria Next Top Model, poniewa偶 od zawsze przyjemno艣膰 mi sprawia艂o robienie sobie zdj臋膰 na Awatarii i wstawianie ich na nk, wi臋c stwierdzi艂am, 偶e spr贸buj臋 szcz臋艣cia w tym konkursie, gdy偶 nie ukrywajmy, 偶e mi si臋 nudzi.

Oceny jury:
  • TakiTaki: C贸偶 za obszerne przedstawienie swojej osoby, brawo! Zachwycasz sw膮 osobowo艣ci膮, ale czy poradzisz sobie z ni膮 Naszym programie pe艂nym rywalizacji? Wydajesz si臋 bardzo sympatyczn膮, sentymentaln膮 osob膮 i ja to bardzo ceni臋. Mimo, 偶e nie grzeszysz sw膮 aparycj膮 to i tak chc臋 zobaczy膰 jak poradzisz sobie z walk膮 z pozosta艂ymi uczestnikami przy Twoim do艣膰 spokojnym charakterze. Wida膰, 偶e zale偶y Ci na tym programie jak ma艂o komu.
  • Hurrem: Widz臋 w Tobie du偶y potencja艂, ale z twojej wypowiedzi wnioskuje, 偶e jeste艣 ma艂o pewna siebie. Jako modelka musisz wiedzie膰 na czym stoisz i co robisz, by ka偶de kolejne zadanie nie stanowi艂o dla Ciebie problemu. Co do wygl膮du rozumiem Twoje zami艂owanie do niego, mimo wszystko nie ma on tego czego艣 co w programie robi艂oby wra偶enie. Najbardziej mog臋 odnie艣膰 si臋 do twarzy, gdy偶 makija偶 pasuje do palety barw clowna. Popracowa艂abym nad tym i wydoby艂a pi臋kny efekt, na co na pewno Ci臋 sta膰. Co do stroju jest 艂adny, lecz przeszkadza mi obuwie i ozdoba na r臋ce. Wianek dodaje podkre艣la Twoj膮 niewinn膮, o ile mog臋 tak rzec, osobowo艣膰. Czeka Ci臋 du偶o pracy.
To by艂a trudna decyzja, ale chcemy Ci臋 w programie.




uczestniczka 78 - Chonaszczura



Jestem Natalia. Gram na Awatarii od dosy膰 niedawna, bo gdzie艣 od Stycznia 2020 roku, mam nadziej臋, 偶e podo艂am zadaniu i postaram si臋 doj艣膰 jak najdalej jest to mo偶liwe. To tyle mia艂膮m do napisania, 呕ycz臋 powodzenia innym uczestnikom! 


Oceny jury:
  • TakiTaki: Komercyjna pi臋kno艣膰, nic doda膰 nic uj膮膰. Wszystko wsp贸艂gra ze sob膮. Jedyne, do czego mog艂abym si臋 przyczepi膰 to do stras贸w lub piercingu - jedno z tych rzeczy bym usun臋艂a, gdy偶 na twarzy za wiele si臋 dzieje.
  • Pi膮tnica: Podoba mi si臋 wykorzystanie ta艅szego elementu w postaci kolczyk贸w z jednym z dro偶szych stroi k膮pielowych. Dobrze si臋 to komponuje z opask膮, kt贸ra r贸wnie偶 zawiera kilka cyrkonii. Co艣 co mocno gryzie w oczy to klapki. W tym wypadku zupe艂nie zrezygnowa艂abym z obuwia, gdy偶 Awataria nie oferuje nam szerokiego wyboru w klasycznych i eleganckich sanda艂ach. Jednym s艂owem - wszystko by t膮 stylizacje zniszczy艂o. Co do twarzy wieje nud膮 i normikiem, szczeg贸lnie je偶eli chodzi o piercing. Popracowa艂abym tu nad estetyk膮 i ilo艣ci膮, co u modelki powinno by膰 podstaw膮.
Jedziesz do domu modelek! 




uczestniczka 389 - Elrzbieta


Witam wszystkich, bior臋 udzia艂 w tym konkursie pi臋kno艣ci, na codzie艅 jestem pracownikiem McDonalda, a po godzinach jestem kruliczk膮 jak wida膰 :). By艂am s艂ynnom jutuberkom, ale jusz odesz艂am z szo艂 biznesu. Dzienkuje g艂osujcie na mnie i odwiedzajcie ten blog.

Oceny jury:
  • TakiTaki: Do艣膰 nietypowe podej艣cie do tematu, hah. Jednak jak to m贸wi膮 - 艣miech to zdrowie! 呕yczymy powodzenia w byciu "kruliczk膮" i zamiast do Top Model, odsy艂amy do sma偶enia frytek w Maku albo 艣wiadczenia us艂ug tu i 贸wdzie. Liczymy na jakie艣 zni偶ki.
    Pani ju偶 dzi臋kujemy, kolejna!




uczestniczka 389 - shrkdf


Jestem Maja (nick shrkdf), mam 17 lat, a w awatarie gram oko艂o szcze艣ciu lat z d艂u偶szymi przerwami. Nale偶臋 do klubu STAR. Jak wida膰 w paszporcie, mam m臋偶a Paw艂a (fdkrhs). Lubi臋 tworzy膰 ciekawe i oryginalne stylizacje, fotografowa膰 je, przerabia膰 i pokazywa膰 innym u偶ytkownikom gry. Cz臋sto bior臋 udzia艂 w wy艣cigach snowboardowych, gdzie zajmuje miejsca w TOP 3.

Oceny jury:
  • Mruwkomewa: Gdyby nie brwi i piercing wygl膮da艂aby艣 typowo i na pewno nie przyku艂aby艣 mojej uwagi. Dzi臋ki temu nie wygl膮dasz jak n臋dzna pieczarka, a przyst臋pny borowik. Jednak zastanawiam si臋 co do autentyczno艣ci Twojego biustu. Skalpel poszed艂 w ruch? To mo偶e by膰 k艂opotliwe przy pracy na wybiegu. Mimo to, zaimponowa艂a艣 mi obr贸bk膮 zdj臋cia, brawo! Zadba艂a艣 r贸wnie偶 o t艂o w postaci jaccuzzi, kt贸re wsp贸艂gra ze stylizacj膮. Ale po co ten wachlarz i opaska? 
  • Pi膮tnica: Niestety przysz艂o mi ocenia膰 stylizacj臋 z pasem wied藕ma. Opr贸cz niego, na pewno pozby艂abym si臋 wachlarza, kt贸ry sama nie wiem, z jakiej racji tu zago艣ci艂. My艣l臋, 偶e kolczyki troch臋 obni偶aj膮 warto艣膰 stylizacji, kt贸ra wyra藕nie mia艂a i艣膰 w stron臋 glamour. Aby nada膰 temu wi臋kszego charakteru i klasy zmieni艂abym kolor w艂os贸w na czarny. Idealnie wyeksponowa艂by on z艂ote pasemko we w艂osach. Oczywi艣cie props za obr贸bk臋 w photoshopie.
Widzimy si臋 w kolejnym etapie!




uczestniczka 210 - Lydia


Mam na imi臋 Agata. Mam czterna艣cie lat i prowadz臋 bloga, kt贸rego mo偶liwe, i偶 znasz - Guru Obyczaj贸w Awataria. Co prawda, dopiero teraz reaktywuje go po dw贸ch dniach, ale lepiej p贸藕no ni偶 wcale, jak to m贸wi膮. Chcia艂am si臋 zg艂osi膰, i偶 poszukuj臋 sposobu na zabicie nudy, a ten wydaje mi si臋 wr臋cz idealny. Oczywi艣cie zapozna艂am si臋 z ca艂膮 tre艣ci膮 posta w tym regulamin.

Oceny jury:
  • TakiTaki: Niewyra藕na jako艣膰 zdj臋cia, nudna stylizacja, uroda, kt贸r膮 spotykamy codziennie przechodz膮c po ulicy i olaboga! Szukanie sposobu na zabicie nudy... zapraszamy do zadbania o Swojego bloga, na pewno zagospodarujesz sobie tym czas. Nie masz w sobie nic co przykuwa艂oby uwag臋 - w przeciwno艣ci do reszty. 
  • Mruwkomewa: Zgadzam si臋 ca艂kowicie z TakiTaki - wieje nud膮. Jedyna rzecz, kt贸ra jako艣 ratuje Twoj膮 aparycj臋 to fakt, 偶e prowadzisz bloga. U pozosta艂ych sytuacj臋 ratowa艂y ciekawe obr贸bki, makija偶e, a tu...?
Zapraszamy za rok!




uczestniczka 13 - LetItBreathe


Mam na imi臋 Zuzia. Prywatnie mieszkam za granic膮, dok艂adnie w Niemczech, jednak swoje dzieci艅stwo sp臋dzi艂am w Polsce. Og贸lnie to jestem bardzo pozytywn膮 osob膮, pomagam swoim znajomym jak tylko mog臋 oraz za ka偶dym razem poprawiam humor, kiedy kto艣 jest nie w sosie. Je艣li Wam jeszcze nie wiadomo, na Awatarii jestem znana bardziej jako bloggerka. M贸j blog to Chomikowana Awataria, wcze艣niej prowadzi艂am r贸wnie偶 blog plotkarski, Plotka Awatarii, kt贸ry aktualnie jest zamkni臋ty. W Awatari臋 gram ju偶 od ponad 7 lat, wi臋c m贸j sta偶 jest d艂ugi. Wasz膮 serie pokocha艂am od razu, gdy偶 bardzo lubi臋 robi膰 stylizacje. 

Oceny jury:
  • Hurrem: Wed艂ug mnie masz ogromne szanse na zrobienie kariery w 艣wiecie mody, jak i w tym programie. Jak dla mnie pi臋kna, ciekawa uroda, to co mo偶e bym zmieni艂a, to te dwa strasy na policzkach lub w og贸le je zlikwidowa艂a. Wida膰, 偶e w swej twarzy postawi艂a艣 na naturalno艣膰, co jest du偶膮 zalet膮  i z pewno艣ci膮 dobrze sprawdzi si臋 na wybiegu, zdj臋ciach czy te偶 r贸偶nych przymiarkach. Przechodz膮c do kostiumu, nie mam si臋 do czego doczepi膰, jest jak jest i tak mia艂o by膰. Brawo.
  • Pi膮tnica: Ulala, hot! Zawarte jest tu wszystko to, czego wcze艣niej mi brakowa艂o. Twarz, mimo, 偶e urozmaicona to wci膮偶 pozostaje estetyczna. Dodatkowy plus za dobranie prostego stroju, kt贸ry pozostawia w looku r贸wnowag臋 i jednocze艣nie podkre艣la bia艂y eyeliner.
Gratulacja, przechodzisz dalej!





W domu modeli zosta艂o ju偶 tylko cztery miejsca! Emocje si臋gaj膮 coraz wy偶ej i wy偶ej...





To ju偶 koniec casting贸w na dzi艣. Za par臋 dni pojawi si臋 ostatnia ich cz臋艣膰 i przechodzimy do sedna - czyli sesji i domu modeli!!! Pami臋tajcie, 偶e pre-castingi nadal s膮 otwarte - wi臋cej szczeg贸艂贸w tutaj.

Na sam koniec apel do p艂ci silniejszej - Panowie! Nie wstyd藕cie si臋 pr贸bowa膰 szcz臋艣cia w  programie, Nasze hot laseczki zdecydowanie chcia艂yby mie膰 przy sobie jakich艣 samc贸w alfa!




Jak zawsze zapraszamy do dyskusji w sekcji komentarzy oraz sondy.




18 komentarzy:

  1. ej ty jak dajesz jurorom te uczestniczki to dajesz wszystkie ? czy dajesz tylko tym co wstawiasz

    OdpowiedzUsu艅
  2. Leti najlepiej

    OdpowiedzUsu艅
  3. o nieeeeeee chonaszczurka... /LoveMeHarder

    OdpowiedzUsu艅
  4. Tam maly blad dwie uczestniczki maj膮 taki sam numee

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. rowniez pozdrawiam:) /shrkdf

      Usu艅
    2. Witamy w sekcji komentarzy!

      ●nie hejtuj
      ●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
      ●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

      Usu艅
  6. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsu艅
  7. ALE KUPA WASZ BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  8. ciekawe sk膮d LetItBreathe ma tyle g艂os贸w XDDD W poprzednim poscie 1 miejsce mialo 30 iles a teraz ona ma 70 po jednym dniu? :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Dlaczego znowu mnie nie ma a zgloszenie zgloszenie wys艂alam piersszego dnia ? Moze nie doszlo? ://

    OdpowiedzUsu艅
  10. sk膮d ona ma tyle g艂os贸w? dyskwalifikacja ewidentnie

    OdpowiedzUsu艅
  11. A dlaczego ta shrdkf si臋 nie przedstawi艂a w kilku s艂owach jak ka偶da uczestniczka? Przecie偶 to jest warunek aby si臋 tu dosta膰. Co to ma by膰? jakie艣 przywileje? Ka偶da co艣 o sobie napisa艂a a ta nic zdj臋cie i przyj臋ta. Prosz臋 usun膮膰 te osob臋 bo nie spe艂nia wymaga艅.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Opis nie zosta艂 wstawiony przez moje niedopatrzenie. Ju偶 jest wszystko OK:)

      Usu艅
  12. To nabijanie sobie g艂os贸w jest bez sensu. Chwa艂a tym, kt贸rzy tego nie robi膮. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Dlaczego ta laska ze star shrdkf nie ma opisu ani nic o sobie nie napisa艂a?

    OdpowiedzUsu艅

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger