17.09.2019

⚡ Stylizacje na Jesień 2019 ⚡

Cześć OA! ⚡
Z tej strony Aria.

Pomyślałam, że dobrym pomysłem było by więcej stroi na naszą malowniczą jesień, dlatego też tu jestem. :D

Link do postu Natalii o wcześniejszych strojach:

Więc zacznijmy! : D



Pierwszym strojem, który ujrzycie jest taki typowy look, ale i oryginalny.


Nazwałam ten strój ,,Urocze spojrzenie".

Ten strój jest na cieplejsze dni jesieni, gdy zimno nie przeważa. Myślę że ten strój idealnie oddaje kolorowe krajobrazy jesieni. ;)


Gdy tworzyłam ten strój, powiem szczerze myślałam o ambitnej kobiecie dążącej do celu na samej górze, stąd się wzięła nazwa. :)

"Kobieta sukcesu".

Sam strój myślę że jest idealny na jesień, sama bluzka pasuje do reszty, i myślę że wszystko przyciąga uwagę oka, choć kolory nie są do końca ciepłe.


Sam zestaw ubrań jest według mnie śliczny, pasuje idealnie do jesieni burej, ale jak i słonecznej. Przy tym look'u, próbowałam odwzorować samą jesień, w której najwięcej pojawia się brązu.

Nazwa to "Idealny brąz".


Na sam koniec przedstawię wam strój o nazwie "Kolorowa kałuża". Gdy wybierałam ubrania, starałam się żeby odwzorowało to dzieci bawiące się w kałużach deszczowych. Myślę że mi się to całkowicie udało. :D



Powiedzcie co sądzicie o tych strojach w komentarzu! :D

/Aria






5 komentarzy:

  1. Najpiękniejsza wg mnie jest stylizacja nr 2 i 3 ❤ chętnie się nimi zainspiruje. Ps. orientujecie sie dziewczyny kiedy dojdzie aktualizacja klubów? (Natalka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za opinię. Z naszą polską awatarią jest zawsze problem.. nie od dziś miała być akcja która miała potrwać cały miesiąć,a do nas nie dotarła. Jeśli w Rosji będzie aktualizacja klubów to jest 49% szans że nam sie to pojawi.

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo za opinie! :) Jeśli chodzi o kluby, aktualizacja z nimi powinna się pojawić na pewno, ponieważ to część już wgranego pliku do gry.

      Usuń

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie używaj wulgarnych słów/zwrotów.
●każdy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger