25.02.2020

馃グ馃憢 Cze艣膰 i czo艂em! 馃憢馃グ


Tak jak w tytule posta. 

Na samym pocz膮tku pragn臋 podzi臋kowa膰 przesympatycznej Natalii za danie mi szansy na Oazie Awatarii, a jednocze艣nie mo偶liwo艣ci realizowania swojej pasji jak膮 jest blogowanie. Mam nadziej臋, 偶e okres pr贸bny przejd臋 pomy艣lnie, a moje posty b臋d膮 dla Was mi艂e do czytania!

Chc膮c pomin膮膰 zb臋dne przed艂u偶anie jakim jest przedstawianie siebie, zdradz臋 jedynie, 偶e mam na imi臋 Kasia, a na Awatarii mo偶ecie zna膰 mnie pod nickiem TakiTaki (tutaj kolejny fakcik o mnie- kocham Selen臋 Gomez 馃グ) oraz, 偶e w tym roku sko艅cz臋 lat siedemna艣cie. Je偶eli chodzi o moje zainteresowania to zalicza si臋 do nich taniec oraz pisanie, w kt贸rym mog臋 pochwali膰 si臋 niez艂ym sta偶em, bowiem w moim porfolio znajduj膮 si臋 posty z niegdy艣 popularnych, awataryjnych blog贸w. Oliwy do ognia dodaje fakt, 偶e m贸j licealny profil to human (niewa偶ne, 偶e niszcz臋 sobie 偶ycie). Oczywi艣cie, jak ka偶dy z Was jestem jedynie cz艂owiekiem, wi臋c wszelakie gafy i pomy艂ki nie b臋d膮 mi obce, jednak偶e zrobi臋 wszystko co w mojej mocy, by by艂o ich jak najmniej.

Standardowo prezentuj臋 Wam m贸j awataryjny paszport dla zobrazowania wirtualnej mnie (jakby co nie jestem wredna, jak to m贸wi膮 nie oceniaj ksi膮偶ki po awatarze 馃ぁ):

Do siego posta!  ✍

17 komentarzy:

  1. Super 偶ycz臋 powodzenia! Natalii przyda si臋 jaka艣 osoba do pisania post贸w bo ona pisze codziennie a ta druga to nic nie pisze

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Martyna ma du偶o nauki, z tego, co si臋 orientuje. A ch臋tnie poznam nowe osoby i b臋d膮 mog艂y spr贸bowa膰 swoich si艂 w blogowaniu.

      Usu艅
  2. A b臋dzie jaki艣 nab贸r?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Je艣li b臋d臋 kogo艣 potrzebowa膰, to zorganizuj臋 albo we wakacje :)

      Usu艅
  3. Powodzenia! Fajnie, 偶e pojawi艂 si臋 kto艣 nowy ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu ka偶dy mo偶e spr贸bowa膰 pisa膰, ka偶demu daj臋 szans臋. Coraz jest mniej blog贸w o naszej grze. Warto pokaza膰 graczom, 偶e blogowanie jest super!

      Usu艅
  4. A ty przypadkiem nie pisa艂a艣 kiedy艣 na AKI? Bo sk膮d艣 ten nick kojarz臋?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kasia pisa艂a na AKI.

      Usu艅
    2. https://awataria-kraina-inspiracji.blogspot.com/2018/03/post-powitalny.html?m=1

      to ty Kasia? To by艂o dawno wi臋c nie pami臋tam i jestem zaskoczona.

      Usu艅
    3. Zgadza si臋, brawo za spostrzegawczo艣膰! :)

      Usu艅
  5. czemu nie pokazesz twojego meza? xD

    OdpowiedzUsu艅

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger