16.12.2019

☕Post Powitalny☕

Ohayogozaimasu! 
Z tej strony Martynka - czyli nowa dziewoja na OA.
Co prawda jestem tu na okresie próbnym ale mam nadzieję, że tak szybko mnie nie zwolnią.
Jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś o mnie to bardzo się cieszę i zapraszam do czytania mojego pierwszego posta tutaj.

Więc jak już pisałam mam na imię Martyna, mam piętnaście lat, a na obecną chwile mieszkam w Berlinie. W Awatarie gram od około 2015 roku z tym, że na przełomie 2017 i 2018 miałam kilku miesięczną przerwę.W pisaniu blogów nie mam jakiegoś dużego doświadczenia, aczkolwiek mam nadzieję, że moje posty przypadną Wam do gustu. 

Uwielbiam anime oraz mangi jednakże, preferuje te bardziej mroczne jak na przykład ,,Tokyo Ghoul''  ( które należy do jednych z moich ulubionych japońskich bajek ) aniżeli jakieś przesłodzone bajeczki dla małych dziewczynek. Może to dziwne ale uwielbiam gry hazardowe oraz kocham ryzyko - zawsze stawiam wszystko na szali, bo przecież w innym wypadku nie ma zabawy, prawda? ;)
Interesuje się religiami świata i tego jak każda postrzega świat. Sama wyznaje Wicca czyli tak zwaną ,,Religie Czarownic''- chodzi tam głównie o wiarę w Boginie jako księżyc i Boga jako słońce, najogólniej mówiąc jest to wiara w nature ( ale nie o tym w poście ).

Mam nadzieję, że wprowadzę do Oazy lekki powiew świeżości i zainteresuje Was moją osobą. 

 Tutaj macie zdjęcie mojego profilu na Awatarii :) 

Cóż mogę więcej powiedzieć. 
Sayonara!


20 komentarzy:

  1. Już Cię lubię. Hajimemashite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydajesz sie bardzo ciekawą osobą^^
    Czekam z utęsknieniem na kolejnego twojego posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że tak cieplutko ugościłaś Martynę na okresie próbnym!

      Buziaki

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawie ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. powrurzysz mi z kart pasjansa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powrurzylam i wyszlo ze jestes rzałosnym czlowjekiem piszoncy bzdóry na śmjeszkah,kture nje som prafdom.

      Usuń
    2. Natalka, może z twojego opisu Cię lubie, ale Trumna nie wymyśla sobię dowodów na posta od tak z dupy. xD

      Usuń
    3. Aaa, pomyliło mi się.
      Myślalam, że mArtyna napisała ten komentarz xD. Mój błąd.

      Usuń
    4. OH,Bo on ukartowany!

      Widzę,że gwiazdeczka napisała komentarz. Nie interesuje mnie to,że mnie chwalisz za jakąś recenzje. Gdybym wiedziała jak postąpisz to bym nigdy nie napisała o twym blogu. Chcę być jak najbardziej miła wobec ciebie aby twoja godność nie zaznała bólu. Tylko,że nie mogę bo ty nie masz godności. Twoje wydarzenia,szczególnie te dwuznaczne pokazują prawdziwą Ciebie.

      Nie musisz mi się tu żalić,pisałam wiele razy na śmieszkach że jeśli tak to ci przeszkadza to usunę posta abyś nie miała bólu d*py. Jednak informacji zwrotnej nie otrzymałam od Ciebie. A taryfa ulgowa minęła jakieś 1,5 miesiąca temu.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. wynos sie idiotko z tego bloga juz nie bede go czytac jak ona tutaj bedzie pisala nara idiotko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę grzeczniej? Przypominam,że Martyna jest na okresie próbnym i wiele rzeczy ma prawo nie wiedzieć,a ty nie masz prawa ją tak wyzywać!

      Admin,

      Usuń

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie używaj wulgarnych słów/zwrotów.
●każdy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger