11.11.2019

Co się będzie dziać z Oazą? [Wyjaśnienia]

Dzień dobry!


Zdziwieni? Bo ja tak!

Jestem tutaj ponownie,tym razem zostanę tutaj do odwołania.

Natalia postanowiła definitywnie zakończyć blogowanie oraz granie.
Blog ponownie powędrował do mnie.

Tym razem Natalia usunęła się z administracji by ją nie "kusiło".
Powierzyła mi pracę całą na blogu. Od dzisiaj to ja jestem szefem bloga.

Na pewno nie zawiodę ciebie Natalka!

Wkrótce zmiany nadejdą w zakładki "Kontakt" oraz "Poznaj Nas" dołączony zostanie tam mój e-mail jak i również link do mojego profilu nk.

Jeśli chodzi o posty,tematykę to nic się nie zmieni. Posty będą pisane.
Oraz blog będzie o tej samej tematyce.
Zmieni się również mój styl pisania, będzie on inny niż tutaj jaki panował.

17 komentarzy:

  1. Natalko, każdy wie, że ty to Marcin :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fejk nie ma tylu osiągnięć w grze co ja i na dodatek prawie 40 poziomu.

      Usuń
    2. 0, jaki nick konta? Spotkajmy się na awie

      Usuń
    3. Julio,mam nadzieję że inaczej teraz patrzysz na OA.

      Usuń
  2. Jula do budy wracaj na swoją patusiare

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim podejściem to ten blog spadnie na psy.

      Usuń
    2. O jakim ty podejściu mówisz? Sprawiłaś wielką przykrość pewnej osobie. Zresztą po przeczytaniu komentarzy na AKI widać,że tam podejście jest zerowe. Ale więcej nie komentuje bo tylko mówię,że nie jesteśmy najgorsi.

      Usuń
    3. Przykrość? Pamiętajmy że nie tylko Natalia jest w tym przypadku sponiewierana. Chyba nie opowiedziała ci naszych pełnych dialogów.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. marcinię , pociongasz mnie !

      Usuń
    2. Valide czytaj komentarze
      https://mystery-of-awataria.blogspot.com/2019/11/jak-skopiowac-tekst-na-awatarii.html?showComment=1573711514171&m=1#c1507117621473442121

      Usuń
  4. Ah szkoda ze Natalia odeszła miała wielki potencjał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi z tego powodu jest bardzo przykro. Ale ciężko pracowała nad tym blogiem. I należy jej się odpoczynek.

      Usuń
  5. Jest jakiś kontakt do Natalii? Za pomocą maila na przykład ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Email jeszcze jest w zakładce "Kontakty" wkrótce przejdą tam zmiany.

      Email Natalii : kalandayah@gmail.com

      Usuń
  6. HOTTT
    JULKA KRADNIE BLOGA EMILCE MAMY DOWODY
    HOTT

    A JULKA ZATAIŁA TEGO POSTA I GO USUNELA BO SIE BOI ODPOWIEDZIALNOŚCI

    OdpowiedzUsuń

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie używaj wulgarnych słów/zwrotów.
●każdy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger