29.02.2020

馃摫馃ぉ Czy Awataria mobilna pojawi si臋 w polskim Google Play?! 馃ぉ馃摫 Odpowied藕 moderacji!


Witajcie skarby!

Dzisiaj w sobotni wiecz贸r przychodz臋 do Was z szybkim (mam nadziej臋, bo z moim stylem pisania bywa r贸偶nie XD) newsem dotycz膮cym mobilnej wersji Awatarii. W ostatnim po艣cie jej dotycz膮cej rozwa偶a艂am, czy b臋dzie ona dost臋pna w polskim sklepie Google Play (je偶eli chodzi o Apple Store to nie mam informacji, ale je艣li chcecie mog臋 je posi膮艣膰). W tym celu napisa艂am maila do supportu gry, czyli 101XP z nik艂膮 nadziej膮 na odpowied藕. Ku mojemu zdziwieniu pojawi艂a si臋 ona, dos艂ownie przed chwil膮, wi臋c pod wp艂ywem niczego innego jak ekscytacji pragn臋 si臋 ni膮 z Wami podzieli膰! 

Oto co napisa艂am ja. Pragn臋 zaznaczy膰, i偶 m贸j angielski nie jest na wysokim poziomie i zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e w poni偶szym tek艣cie mo偶e znajdowa膰 si臋 wiele gaf. Wa偶ne, 偶e sens zosta艂 zrozumiany przed moderacj臋.

Dla os贸b niedysponuj膮cych umiej臋tno艣ciami z j臋zyka angielskiego przet艂umacz臋 mojego maila (za wszelkie urazy w pod艣wiadomo艣ci j臋zykowej po przeczytaniu tego nie odpowiadam).

,,Mam pytanie. Wiem, 偶e jest aplikacja na Androida w Rosji, kt贸ra pozwala Nam gra膰 w Awatari臋 na telefonie mobilnym. Czy pojawi si臋 ona w polskim Google Play? Prosz臋 o odpowied藕, poniewa偶 pisz臋 posta na mojego awataryjnego bloga."

I tutaj totalny szok, odpowied藕 od nijakiego W艂adys艂awa (pozdro Vladislav), moderatora Awatarii po nieca艂ych trzech dnia brzmi膮ca nast臋puj膮co:


,, Cze艣膰,
W najbli偶szej przysz艂o艣ci b臋dzie taka mo偶liwo艣膰,.
Z powa偶aniem, us艂uga wsparcia u偶ytkownika 101XP."

Wow, nie wiedzia艂am, 偶e sincerely znaczy z powa偶aniem.

Wed艂ug mojego rozumowania z powy偶szej wiadomo艣ci od supportu wynika, 偶e Awataria mobilna pr臋dzej czy p贸藕niej pojawi si臋 oficjalnie tak偶e w Polsce. Nie myli艂am si臋, w ko艅cu dost臋pno艣膰 j臋zyka polskiego w niej o czym艣 艣wiadczy. Ciekawe, czy b臋dzie mia艂o to jaki艣 zwi膮zek z zako艅czeniem wsparcia Adobe Flash Player'a wraz z ko艅cem 2020 roku.

Dla dodania wiarygodno艣ci temu wpisowi zamieszczam screen, kt贸ry by膰 mo偶e b臋dzie dla Was dowodem (je艣li nie - trudno 馃槤)

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo podekscytowana! Teraz trzeba tylko czeka膰 na rozw贸j wydarze艅, o kt贸rych b臋d臋 Was na bie偶膮co informowa艂a.

Do siego posta! ✍

10 komentarzy:

  1. To, 偶e jest mo偶liwo艣膰 nie oznacza, 偶e tak b臋dzi臋. Ale i tak supiiii ciesze si臋 bardzo :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie, znaczenie s艂owa mo偶liwo艣膰 znam. Ciesz臋 si臋 Twoim szcz臋艣ciem! Pozdrawiam!!♥

      Usu艅
  2. nic z tego nie wynika niestety

    OdpowiedzUsu艅
  3. Fajnie by by艂o gdyby tak by艂o, mogli by te偶 doda膰 opcje po艂膮czenia konta z nk albo Facebooka 馃檪馃憤
    / Wiktoria

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem pewna, 偶e tak si臋 nie stanie, bowiem Awataria na telefonie idzie zuuuupe艂nie innym tokiem aktualizacji ni偶 ta znana Nam z przegl膮darki :/.
      Pozdrawiam! :)

      Usu艅
  4. Ch臋tnie bym pogra艂a :p
    Mam nadziej臋, 偶e b臋dzie taka okazja.

    OdpowiedzUsu艅

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger