4.02.2020

✔ Opinie #3 ❌



Konnichiwa!
Z tej stony znowu ja - Martyna,a to jest już trzecia część opini.
Akurat udało mi się znaleźć dużo Top Model :)


Bildergebnis für gifs"



Top Model


Na pierwszy ogień idzie Top Model u Pani Pauliny.
Wydarzenie, jak wydarzenie - nic specjalnego.



Ludzi było dość sporo, co nie zdarza się często na wydarzeniach tego typu,
organizowanych przez osoby z niskim poziomem.


Sala również była bardzo ładnie urządzona.


Ostatecznie ludzi trochę ubyło, gdyż Paulina co chwilę wychodziła, by zwołać ich więcej.
Morał z tego taki, że jak już ma się garstkę ludzi na wydarzeniu - to niewarto iść szukać jeszcze więcej, bo po prostu Ci ludzie co są, nas opuszczą.



Werdykt

Do poprawy:

~ Czas jaki uczestnicy muszą czekać przed rozpoczęciem gry.
~  Konkurencje: na czerwono/ żółto/ niebiesko/ biało są po prostu nudne, a ty Paulinko tylko takie oferowałaś :(


Zalety:

~ Bardzo podoba mi się ta sala.






Top Model


Joanna oferuje gorący top model.
Mrrrr...


Ludzi była cała masa, a mimo to prowadząca chciała czekać  w nieskończoność, aż przyjdzie jeszcze więcej.
Ludzie no błagam, to jest po prostu irytujące.
Da się zrozumieć, jeżeli na wydarzeniu jest mało ludzi, ale nie kiedy cały pokój jest zapełniony, a tej jeszcze mało.


Uch... Bardzo nie lubię, kiedy top zaczyna się od kategorii ,,na codzień''.
Po co w ogóle się w takim momencie przebierać?
Większość ludzi w danym momencie jest już na codzień - moim zdaniem kategoria bez sensu.
(screenu nie zrobiłam, ale od tego właśnie się zaczęło.)


Potem jedna osoba wyszła i Joanna wstrzymała całą grę.
Takie zachowanie jest po prostu głupie. 
Dziewczynie się nie podobało, to po prostu sobie poszała.
Nikt nie ma ochoty na czekanie kolejnych dziesięciu minut.
Poza tym ta prowadząca i tak wydawała mi się jakaś dziwna. XD

Werdykt

Do poprawy:

~ Czas jaki uczestnicy muszą czekać przed rozpoczęciem gry.

~ Ta sala jakaś taka nijaka.


Zalety:

~ Bardzo dużo ludzi.




Top Model



I kolejny Top Model, a przypominam sobie, że w poprzednim poście, skarżyłam się na to, że już prawie w ogóle ich nie ma. :/
Co za ironia ;)


Ludu było bardzo dużo.
Chyba ta zabawa zaczyna wracać do łask. :)


W kategorii na randkę, jak to powiedziała jedna dziewczyna - zaszalałam.
Mimo to uważam, iż był to bardzo przemyślany strój.
(a raczej jego brak xD)
Ostatecznie jednak odpadłam tej rundzie, bo prowadzącej nie udzieliło się moje poczucie humoru.



Werdykt

Do poprawy:

Brak wad.


Zalety:

~ Dużo ludzi.
~ Fajna sala.
~ Mega klimat.



Dam, dam, daaam!
To wszystko co dzisiaj dla Was przygotowałam.
Do napisania!





Bildergebnis für jak sprzedawać dragi w sieci

Chcę Wam polecić serial od Netflixa ,,Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko)''.
Jest to serial niemieckiej produkcji, na razie sezon jest tylko jeden, ale planowana jest jego kontynuacja.
Ogólnie opowiada o chłopcu imieniem Moritz, którego dziewczyna wraca po roku ze stanów... Coś z nią jest nie tak - no właśnie.
Lisa ( bo tak ma na imię) będąc w USA, zaczęła brać piguły.
Moritz chcąc jej zaimponować, kupuje od lokalnego dilera całą siatkę ecstasy.
W międzyczasie inny chłopak - Dan próbuje zrobić dokładnie to samo.
Nie będę zdradzać szczegółów, ale jestem pewna, że większości z Was serial się spodoba.













8 komentarzy:

  1. Fajny post. Tylko więcej ich też pisz bo tak mało piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post ale nie dodawajcie tych gownianych filmow i tiktokow bo to strasznie wnerwia i tak nikt z tego nie korzysta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nowszym banerze nie będzie ich :)

      Usuń
  3. Hej, to ja Ala (robiłam trzeci z ocenionych topów).
    Dzięki bardzo za opinię, nie spodziewałam się, że się tutaj znajdę. Pozdrawiam. ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz szukała osób do prowadzenia bloga jeszcze?

    OdpowiedzUsuń

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie używaj wulgarnych słów/zwrotów.
●każdy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger