7.03.2020

🏳️‍🌈⭕ Awataria strefą wolną od LGBT!? ⭕🏳️‍🌈


Witajcie skarby!

Pozdrawiam wszystkich Awatarowiczów ze Świdnika.

Problem homofobii to aktualnie w Polsce i na świecie ogromny problem, z którym musi zmierzyć się wiele młodych (i nie tylko) osób. Często osoby słabsze psychicznie nie wytrzymują presji środowiska i popełniają skrajne czyny takie jak ukrywanie swojej orientacji seksualnej czy w najgorszym przypadku odebranie sobie życia.

Dla osób, które żyją w lesie i nie wiedzą co to LGBT pozwolę sobie przytoczyć fragment Wikipedii: skrótowiec odnoszący się do lesbijek, gejów, osób biseksualnych i transpłciowych. Akronim LGBT ma na celu podkreślenie różnorodności cechującej grupy społeczne tworzone w oparciu o tożsamości seksualne i płciowe.

Z racji, że jestem osobą za nad to tolerancyjną, gdyż uważam, że każdy ma prawo do miłości, postanowiłam, że poruszę problem homofobii w kontekście Awatarii.

Zacznijmy od postępków, których dopuściła się sama gra. Chodzi mi tutaj oczywiście o brak możliwości zawarcia związków małżeńskich czy nawet partnerskich (homoseksualnych oczywiście).

Kolejnym homofobicznym zakazem jest niemożność zrealizowania pocałunku chłopak - chłopak, bo jak pewnie wiecie z płcią piękną jest na odwrót. Dlaczego? Myślę, że to typowy przypadek z serii: dwóch gejów bleee, ale dwie lesbijki jak najbardziej.

Teraz warto zadać sobie pytanie: z czego wynikają wyżej wymienione kwestie? Otóż jak wiecie Awataria wywodzi się z Rosji, która jest krajem skrajnie homofobicznym i heteronormatywnym do tego stopnia, że w jednej z republik Federacji Rosyjskiej - Czeczenii za homoseksualizm grozi kara śmierci.

Co ciekawsze, stylista z salonu piękności to najprawdopodobniej gej. W dodatku przedstawiony w sposób stereotypowy...Próba ośmieszenia czy zwykły żarcik?


Starając się nieskutecznie wychwycić kultowe teksty stylisty, uświadomiłam sobie, że zostały one najprawdopodobniej usunięte w którejś z aktualizacji (dlaczego? Nie mam pojęcia).

Teraz czas na zbadanie podejścia społeczności Awatarii, bo w końcu nie tylko moderacja tworzy grę.
Zadałam przypadkowym graczom pytanie (i niestety doczekałam się bana na 30 minut), sami zobaczcie:
 
 
 

Wyniki sondażu miło mnie zaskoczyły, nie spodziewałam się, że Awatarzy są tak tolerancyjni. Ale rzecz jasna zdarzyły się też czarne owce:

poza sondą

i w jej trakcie

A co Wy myślicie na temat społeczności LGBT oraz wprowadzenia małżeństw homoseksualnych do Naszej gry? Zapraszam do oddania głosu w poniższej sondzie.

Podsumuje wszystko jedną konkluzją.
Problem osób homoseksualnych w Polsce jest poważny i nie powinniśmy udawać, że go nie ma. (Niestety nieprędko zostanie on rozwiązany przez prawicowe PiS;) )

Do siego posta! ✍

10 komentarzy:

  1. LGBT to bardzo trudny temat w naszym kraju a co dopiero w grze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jednak mam nadzieję, że udało mi się go lekko musnąć właśnie w kontekście gry.

      Usuń
    2. Jestem zdecydowanie za i mię muszą być to zaraz ślub ale zwyczajnie jestem związku z i tyle zresztą uważam co najmniej niejednoznaczna jest Awataria całować kobieta kobietę można, ale już u facetów nie wprowadzili takiej możliwości.

      Usuń
  2. ej.... ale tej pierwszej kwestii stylisty nie bylo wcześniej na awatarii musieli ja dodac teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe. Co nie zmienia jej wybrzmienia. ;)

      Usuń
  3. Ja kocham swego brata! I dobrze mi z tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Love is Love.

      Usuń
    2. Uroczo!! Ale rzecz jasna chodzi o miłość romantyczną :). Pozderki i kisski

      Usuń
  4. Ta pierwsza kwestia stylisty jest od dawna gram w awataria ponad 4 lata i widzę ten tekst ze wolalmpatrzrc na chłopców już drugi rok. Widocznie Midorme nie zwracalas na to nigdy uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie używaj wulgarnych słów/zwrotów.
●każdy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger