15.03.2020

馃槵馃あ W tym nie wygl膮dasz dobrze - awataryjne 偶enady mody 馃あ馃槵


Witajcie skarby!

Z tej strony nie kto inny, jak Ka艣ka. Dzisiaj przylatuj臋 do Was z postem dotycz膮cym mojej ulubionej tematyki, nieporuszanej jeszcze przeze mnie na blogu, czyli modzie!

Zanim jednak zaczn臋, pragn臋 zaapelowa膰 do wszystkich Czytelnik贸w Oazy Awatarii.
Na czas kwarantanny pozosta艅cie w domach i nie rozno艣cie (nie艣wiadomie) zarazy albo te偶 nie przyno艣cie jej do domu.

Pami臋tajcie tak偶e, 偶e poni偶sze przyk艂ady s膮 jedynie odzwierciedleniem mojego gustu, z kt贸rym rzecz jasna zgadza膰 si臋 nie musicie. Prosz臋 o uszanowanie mojej opinii oraz podzielenie si臋 swoj膮 w komentarzach.

Wszystkie te 偶enady s膮 przeze mnie bardzo cz臋sto spotykane w naszej grze i niemi艂osiernie mnie irytuj膮 oraz sprawiaj膮, 偶e moje oczy przys艂owiowo krwawi膮. Oczywi艣cie, Awataria to miejsce, gdzie ka偶dy mo偶e wyrazi膰 sw贸j styl, zatem ja nikomu niczego nie zabraniam, chod藕cie w czym chcecie!

1. Piercing nad ustami.
Nie wiem jak Wam, ale mi kojarzy si臋 on z jak膮艣 Karyn膮 (tutaj olaboga na szcz臋艣cie zabrak艂o solary) albo co gorsza z jak膮艣 kurzajk膮 馃し‍♀️.

2. Nawalanie na twarz co popadnie.

Piercing, strasy, malunki, piegi, nawet na w艂osach jakie艣 pasemki! Panie Bo偶e oszcz臋d藕!馃槺 Czego tu nie ma?

3. Odkryty brzuch niczym w latach 2000s'.

Dla ciekawskich - wad臋 bardzo cz臋sto spotykanego w awataryjnych spodniach jak膮 jest niski stan, mo偶emy zredukowa膰 pasem wied藕ma dost臋pnym jedynie podczas okresu halloween'owego.

4. Wk艂adanie pasa wied藕my gdzie popadnie, nawet tam, gdzie nie pasuje.

Awatarki w pogoni za pi臋knem i oszcz臋dzeniu sobie 偶enady poprzedniej, chyba przedobrzy艂y w drug膮 stron臋...
Swoj膮 drog膮, jest to chyba 偶enada, kt贸ra najbardziej mnie irytuje.

5. Twarze z pocz膮tkowego panelu urody.
Ta pani chyba nie ma dobrego humoru, wnioskuj臋 po jej grymasie.

Nie oszukujmy si臋, elementy twarzy, jakie oferuje nam sklep z pocz膮tkow膮 urod膮 nie krzycz膮 sw膮 pi臋kno艣ci膮. Zatem oszcz臋d藕my sobie i zainwestujmy te 7 sztuk z艂ota na co艣 z wy偶szej p贸艂ki.
Rzecz jasna nie ka偶dy mo偶e sobie na tak膮 przyjemno艣膰 pozwoli膰, bowiem salon pi臋kno艣ci dost臋pny jest od 6. poziomu, jednak panie z powy偶szych zdj臋膰 liczy艂y sobie ju偶 poziom 15...

6. Po艂膮czenie topu "Vine" z bluzk膮 "Ice Cream".

Bo偶e, widzisz i nie grzmisz. Co tam wystaje spod tej bia艂ej bluzki..?

7. Zbyt ciemny odcie艅 r贸偶u.

Tej Pani radzimy bardziej stonowane kolory r贸偶u z kategorii "nude".

To tyle! Mam nadziej臋, 偶e nikt si臋 na mnie nie obrazi przez ten post 馃榿.
呕ycz臋 wszystkim du偶o zdr贸wka w ten nieciekawy dla ka偶dego okres.
I przepraszam za niski poziom posta, nie ukrywam, 偶e nie jest to czas, w kt贸rym mam wen臋 do pisania...

Do siego posta! ✍

22 komentarze:

  1. Odno艣nie percingu nad ustami( punkt 1) to kiedy艣 bardzo mi si臋 podoba艂, jednak z czasem zastanawiam si臋 jak mog艂am to nosi膰 haha 馃槀

    OdpowiedzUsu艅
  2. 呕enad膮 mody jest kolor twoich wlosow. Ale zgadzam sie wpierdalanie pasa wied偶my jest zalosne

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szanuj臋 Twoj膮 opini臋, ale najwa偶niejsze, 偶e mi si臋 podoba. Pozdreeerkiii♥

      Usu艅
  3. top 1 zenad mody: taki taki

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie obra偶aj pochopnie ludzi.

      Usu艅
    2. O艂 jea! Dzi臋ki za podium, buziaki! ♥

      Usu艅
  4. Z pasem wied藕ma si3 zgodz3 to jakas masakra... co do topu vine i ice cram sama tak nosz臋 nie uwa偶am tego za 偶enade. I co do wyglad贸w z pocz膮tkowej gry to mnie zawsze zachwycaj膮 takie osoby np maj膮 40 lvl i twarz z pocz膮tkowej gry ale np w艂osy ju偶 za g wygl膮da to uroczo

    OdpowiedzUsu艅
  5. zenada mody jest taki taki i bad romance

    OdpowiedzUsu艅
  6. Odpowiedzi
    1. RADZIMY zmian臋 garderoby, ale gust szanujemy! kisski kochanie

      Usu艅
    2. ka偶dy ma swoj gust :))

      Usu艅
    3. zapewne ty tez popelniasz jakies "bledy modowe"

      Usu艅
    4. Ka偶dy je pope艂nia.

      Usu艅
    5. Dok艂adnie z艂otko! Zaznaczy艂am o tym w po艣cie ♥

      Usu艅
  7. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Zgodz臋 si臋 prawie ze wszystkim. Odkryty brzuch jak w latach 2000s' jest spoko, zale偶y co z tym wystylizujemy. Zawsze szanuje ludzi za tak膮 oryginalno艣膰, bo nie cz臋sto ubierane s膮 spodnie dzwony z niskim stanem, kt贸re sama uwielbiam. Pas wied藕my jest tak przereklamowany, 偶e wsp贸艂czuje ludziom ubieraj膮cym si臋 tak samo od 2012 roku. Owszem, czasem mo偶e da si臋 z niego co艣 fajnego wycisn膮膰, ale B艁AGAM ZABIJMY TEN 'TREND' gdzie ubieramy go to WSZYSTKIEGO, to ju偶 za d艂ugo jest r*chane w tej grze. Natomiast punkt 5 to zale偶y... Sama uwielbiam w艂osy za S z pocz. wygl膮du, usta te偶 s膮 okej. Zale偶y jak kto dopasuje te rzeczy do siebie, bo niekt贸re w艂osy za G te偶 sta艂y si臋 przereklamowane w *** i nawet lepiej 艂膮czy膰 ze sob膮 takie niekonwencjonalne elementy. Super post btw!!!

    OdpowiedzUsu艅

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger