18.12.2019

馃挷Jak gracze z niskim poziomem zareaguj膮 na otrzymanie VIPa?馃挷


Cze艣膰 Wam!
Tu znowu ja - Martyna.
Z racji tego, 偶e zbli偶aj膮 si臋 艣wi臋ta to postanowi艂am porozdawa膰 kilku losowym osobom napotkanym na lokacjach  VIPy. Sama po sobie pami臋tam, 偶e kiedy by艂am osob膮 pocz膮tkuj膮c膮 to kupno statusu vip by艂o dla mnie czym艣 praktycznie nieosi膮galnym, bo po pierwsze nie zna艂am sposobu na G, (jak raczej ka偶dy pocz膮tkuj膮cy gracz Awatarii) a po drugie nie u艣miecha艂o mi si臋 wydawanie prawdziwych pieni臋dzy na G. 
Dlatego te偶, moje ma艂e prezenciki otrzymywa艂y tylko osoby pocz膮tkuj膮ce,bo takie te偶 maj膮 z tego najwi臋ksz膮 rado艣膰.
Zaczynajmy! 



Pierwsz膮 szcz臋艣ciar膮 by艂a Gabriela kt贸r膮 spotka艂am w kawiarni, z pocz膮tku w og贸le mi nie odpisywa艂a.

 Ale, ale... Zobaczy艂am, 偶e drgn臋艂a!



Jak widzimy Gabriela nie okaza艂a du偶ego entuzjazmu na wie艣膰, 偶e jaka艣 dziwna kobita ma dla niej prezent :( Mog臋 wr臋cz powiedzie膰, 偶e pr贸bowa艂a mnie zby膰.





Aha! Zimne jak l贸d serce Gabrieli zosta艂o rozgrzane mi艂ym podarunkiem. Szczerze to my艣la艂am, 偶e zareaguje bardziej entuzjastycznie ale c贸偶...

Zosta艂a艣 VIP kochanie :)


 Jakby inaczej?( ͡° ͜蕱 ͡°)
 W czasie mojego eksperymentu napisa艂 do mnie jaki艣 nieznany mi osobnik, wi臋c jakby jaka艣 dziewczyna zastanawia艂a si臋 jak tu znale藕膰 ch艂opaka to odpowied藕 jest prosta - b膮d藕 mi艂a!


Moj膮 nast臋pn膮 ,,ofiar膮'' by艂a Nata kt贸r膮 spotka艂am na ulicy. 



A no daje, daje...

Oj Natka, Natka nie musisz wzywa膰 Boga, cho膰 przyznaje, 偶e w tamtym momencie czu艂am si臋 jak jaka艣 Bogini Rado艣ci.

Kole偶anko! Zamiast si臋 cieszy膰 to na mnie wytyfujesz :( 
Smuteczek.


 Przy okazji udziela艂am BARDZO CENNYCH rad ludziom

Trzeci膮 osob膮 by艂 randomowy ch艂opak z wydarzenia. Zasta艂am go w 艂azience, stoj膮cego przy sedesie.


W tym momencie Nata wbi艂a na chat臋. Pewnie wie艣ci o mnie szybko si臋 rozchodz膮!

  
Tak, jemu te偶. 


To by by艂o na tyle, mo偶e za nied艂ugo zrobi臋 drug膮 edycje Vipowego rozdania  :) 
Pozdrawiam Wszystkich kt贸rzy przewijali mi si臋 po lokacjach w czasie robienia eksperymentu no i oczywi艣cie - VIPOWYCH SZCZ臉艢LIWC脫W.

Ja si臋 ju偶 z Wami 偶egnam.
Papatki <3


/Martyna aka Tokyo. 








5 komentarzy:

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger