19.12.2019

💃🏻🤹🏻‍♀️Typy Graczy na Awatarii w 2019 roku 💃🏻🤹🏻‍♀️

Siemanko Słodziaki Havany jak mija wam czwartek? Mnie super, zastanawialiście się kiedyś  jakie istnieją typy graczy w naszej ukochanej grze? Rozsiądźcie się wygodnie bo zaczynamy:





1.Rankingowiec- Celem tego typu gracza jest wspinanie się coraz wyżej i wyżej i stając na samej górze rankingu, i zdobyć nagrodę ja osobiście nie zaliczam się do tego typu gracza.



2.Modnisia/Model- Głównym celem tego gracza jest dopasowanie outfitu, który będzie współgrał z osobowością danego gracza, ja w 30% tylko zaliczam się do tego typu gracza.



3.Dziecko- Kiedy nie wejdziemy w lokalizacje "Park,, napotykamy wokół siebie matki z dziećmi, które udają dzieci mnie to osobiście nie przeszkadza ale może tak się stanie, że w końcu twórcy gry dodadzą nam dzieciaczka- co wy na to?



4.Sułtanka-Wiadomo kto jest najpiękniejszą, najpotężniejszą, i równie skromną sułtanką na Awatarii Ja od siebie mogę powiedzieć tyle, że ja szanuję sułtanki za ich siłę odwagę, honor oraz, że w każdej sytuacji potrafią stanąć oko w oko w oko z wrogiem.I nie przeszkadza mi również to, że toczą wojny bo może tak jest im najlepiej ale dobrze jest wtedy gdy to robią w zaciszu domu, czy, kiedy robią jedno wydarzenie za drugim bo przy tym cierpi całe nasze małe społeczeństwo, ja miałam swoją przygodę z Haremem i mile to wspominam.



5.Bloger-Za każdym razem widzę, jak pojawiają się reklamy,reklamujące dane blogi, ja sama to robię bo chcę aby nasz blog się rozwijał miał więcej wyświetleń, obserwatorów, komentarzy.Więc wiecie ja się zaliczam w większej części do blogerki niż większości innych  podanych tu typów gracz.



No i słodziaki dzisiaj na tyle podzielcie się w komentarzu,do którego typu wy się zaliczacie oraz czy chcecie 2 część Typów Graczy w kolejnym poście. 

Ja się z wami żegnam dziękuję, że byliście ze mną  w tym wpisie dziękuję za waszą cenną uwagę do zobaczenie wkrótce.



HAVANA

5 komentarzy:

  1. Nie wymienilas wszystkich typow więc czekam na ciąg dalszy posta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. druga częśc typów będzie w poniedziałek jutro stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze przydałby się bogacz oraz biedak.

    OdpowiedzUsuń

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie używaj wulgarnych słów/zwrotów.
●każdy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger