18.12.2019

馃拝馃徎馃尲Powitanie馃拝馃徎馃尲

Cze艣膰 kochani czytelnicy bloga Oaza Awatarii!


 Jestem now膮 redaktork膮, dosta艂am zaproszenie od Natalki mo偶e b臋dzie mile widziane z waszej strony jak powiem co艣 o sobie wi臋c zaczynajmy:

Imi臋- Vanessa
Pseudo na Avatarii- HAVANA
Wiek-15 lat
Hobby- blogowanie, rysowanie,grafiki


O czym b臋d膮 moje posty zapytacie?

 Pewnie jakie艣 konkursy, lub inne fajne pomys艂y, kt贸re wpadn膮 mi do g艂owy a uwierzcie mam ich mn贸stwo zale偶y mi aby艣cie przyj臋艂y mnie ciep艂o wiem, 偶e na pocz膮tku b臋dzie ci臋偶ko ale ka偶dy kiedy艣 zaczyna艂. Wi臋c dzi臋kuj臋 za zaproszenie Natalce, kt贸ra by艂a tak kochana i da艂a mi szansa m贸wi膮c " Ka偶dy ma szans臋 spr贸bowa膰".od dzisiaj Oaza Awatarii, jest dla mnie rodzin膮 moje posty b臋d膮 co drugi dzie艅 o 17.


To, dzisiaj na tyle w tym po艣cie dzi臋kuje kochani za uwag臋, i do zobaczenia wkr贸tce.



/Havana

12 komentarzy:

  1. O jak mi艂o 偶e wracasz ciesze si臋 偶e si臋 pogodzi艂y艣cie :) *U艣miech*

    OdpowiedzUsu艅
  2. Tak Dzi臋kuj臋 te偶 si臋 ciesz臋

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dawne godlewskie znowu wsp贸艂dzia艂aj膮! :) Jezu jak ja was kocha艂am czyta膰

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Haha dzi臋kujemy bardzo!

      Usu艅
    2. to masz okazj臋 znowu czyta膰 bo powr贸ci艂y艣my w innej postaci

      Usu艅
  4. Ju偶 odeszlas z AKI? Dlaczego?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bo Szanowna Emilka postanowi艂a pogodzi膰 si臋 z Julk膮 to bardzo dobrze na jej korzy艣c a ja zosta艂am na lodzie dop贸ki nie pomog艂a mi wyj艣c z do艂ka

      Usu艅
    2. No ale jak sie pogodzily to chyba dobrze? Nie wierze, ze Emilka Ci臋 wyrzuci艂a nag艂e,przecie偶 jej pomagalas

      Usu艅
    3. Ale jak wida膰 ona tego nie doceni艂a skoro si臋 pogodzi艂a chwa艂a jej ale postawi艂a mnie przed faktem dokonanym tego nie umiem przebole膰

      Usu艅
    4. Rozumiem. 呕ycz臋 Ci powodzenia na nowym blogu i czekam na twoje posty. Licze na jakies stylizacje na okazje bo cz臋sto nie wiem jak si臋 ubra膰 w top na impreze czy randke i odpadam :( i jakie艣 ciekawostki z tropicany.

      Usu艅
  5. Luzik napewno b臋dziesz mia艂a co czyta膰

    OdpowiedzUsu艅

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger