22.12.2019

☕☕Recenzje #1☕☕






 Witam Wszystkich w pierwszej części Recenzji!
W tej serii będę przedstawiała Wam różne: Hotele, Restauracje, Szpitale, Szkoły i tym podobne, a następnie będę je tu recenzować.
Mam nadzieję, że ta seria Wam się spodoba i pomoże Wam trochę podczas decydowania na które wydarzenia się udać. 


1. Szpital


Jako pierwszy idzie szpital Pana Pawełka. 




Na jego oddziale są aż dwa gabinety lekarskie co zdecydowanie jest na plus - może nie są one jakoś szczególnie dobrze wyposażone ani przytulne ale jakieś są.





Przywitałam się grzecznie jak przystało na pacjentkę i przeszłam do opowiadania o moim zdrowotnym problemie. 




Nie wiem skąd Doktor Janek wymyślił, że bolą mnie zęby ale mniejsza o to  - Zostawił mnie w trakcie konsultacji i poszedł zająć się innymi w ogóle nie zważając na mnie.



W gabinecie panował totalny chaos i nie dało się połapać kto obecnie jest obsługiwany.



Na koniec nasz Doktor po prostu wystawił pacjentów do wiatru i oznajmił wszystkim, że stąd idzie. :(


Ocena:

+ Są 2 sale.
- Lekarz ma w dupie swoich pacjentów.
- Jeden lekarz to zdecydowanie za mało.
- Zero profesjonalizmu.

Ja daję 1.5/10 (za dwa gabinety.) 



2. Szkoła 


Druga była szkoła Pani Agaty, było tam nawet sporo ludzi.


Oho! Oczywiście, że słuchamy naszej nauczycielki. 




Lekcja, temat... Pani Agata nie podała nam tematu, a kazała go zapisać. 
Czyżby oczekiwała, że jej uczniowie posiadają zdolność czytania jej w myślach?


Tutaj Panowie zostali wywołani na środek klasy i ukarani za zakłócanie przebiegu lekcji. 
Nasza kochana Pani Agata jest jedną z najbardziej surowych nauczycielek jaką spotkałam.




Lekcje się jeszcze dobrze nie rozpoczęły, a ta już oceny z zachowania wystawia.




Pani Agata nazwała mnie ,,Tą rudą''. 
Kiedy zarzuciłam jej dyskryminacje ta po prostu mnie wyrzuciła.
Poza tym niskie oceny z zachowania dostawali nawet Ci którzy nic złego nie zrobili.

Ocena: 
+ Klasa wygląda bardzo dobrze.
+ Sporo osób.
- Nie ma przyjaznej atmosfery.
-Wyrzuca.

Daję 5/10.





3. Szpital


Ostatni na mojej dzisiejszej liście był szpital u Emili.


 Jest przytulna sala szpitalna i recepcja.





 Rany Boskie! Oni w tym szpitalu potajemnie dilują ziołem!







Pani Ordynator była bardzo miła oraz posiadała śliczny strój. 
Bardzo miło wspominam jej leczenie





Jak podłączyła mnie do tej głośnej, burczącej maszyny to nieco się przestraszyłam!



No i wszystko jasne. 
Za dużo stresu!
Przepisała mi jakieś proszki i kazała przyjść na wizytę kontrolną za trzy dni.
Ocena: 
+ Jest recepcja.
+ Bardzo przytulnie.
+ Są pracownicy.
+ Jest profesjonlanie.
Ja daję 10/10!
To byłoby na tyle w dzisiejszym poście, mam nadzieję, że ta seria przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam Panią Agatkę!

/Martyna








2 komentarze:

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie używaj wulgarnych słów/zwrotów.
●każdy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger