22.12.2019

馃槏馃槏#OA馃槏馃槏

Siemanko znowu pewnie zastanawiacie si臋 co kryje sie. za tytu艂em tego posta ju偶 wam obja艣niam
wi臋c #OA zosta艂 wymy艣lony na postrzeby bloga Oaza Awatarii, wi臋c co si臋 kryje pod hasztagiem #OA to chyba ka偶dy ju偶 wie, 偶e to znaczy Oaza Awatarii, teraz ka偶dy zapyta  ale po co takie co艣 zosta艂o stworzone? A mianowicie po to zosta艂o to stworzone 偶eby nasi fani na Awatarii mogli przy u偶yiu tego hasztaga zrobi膰 z nami zdj臋cie, kt贸re potem l膮duje na bloga bo nasi fani s膮 najlepsi na 艣wiecie i zawsze jak prosz膮 nas o zdj臋cie czy rozmow臋 trzeba uwieczni膰 chwile spotkania z fanami aby by艂o to dla ka偶dego mi艂e wspomnienia.

Wi臋c jak najbardziej nasi kochani czytelnicy jak widzicie nas na Awatarii  nie kr臋pujcie si臋 i u偶yjcie tego hasztagu aby艣my wiedzieli 偶e chcecie zdj臋cie lub porozmawia膰, tak jak ka偶dy fan. Tak jak zrobi艂a to nasza fanka Rejven u偶y艂a hasztagu i znalaz艂a sie na blogu.

Pozdrawiamy ciebie Rejven dzi臋kujemy, 偶e jeste艣 z nami i czytasz bloga z wielkim zapa艂em, kocham cie moja s艂odzinko Havany buziaczki.

Jak widzicie czasem warto u偶y膰 tego hasztagu, aby znale藕c sie na 艣ciance fan贸w Oazy Avatarii

#OA
Dzi臋kuj臋 za uwag臋 do zobaczenia wkr贸tce jeszcze raz weso艂ych 艣wi膮t.

                                                            /Havana/

20 komentarzy:

  1. Jak piszesz posty to przed opublikowaniem sprawdzaj z 2 3 razy czy nie ma b艂臋d贸w bo one s膮!
    Taka przestroga na przysz艂o艣膰

    OdpowiedzUsu艅
  2. wy sobie zartujecie ze ona tutaj zostanie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nic nie 偶artujemy. Najwa偶niejsza b臋dzie moja decyzja czy ona zostanie czy nie. Jak na razie mam mieszane uczucia.

      Usu艅
  3. Szanuj臋 wasze wypowiedzi to jest okres pr贸bny a ja mam dysleksj臋 czy wy macie serce??

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

      Usu艅
    2. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

      Usu艅
    3. Maj膮, tylko ty masz "wyje*ne" w to, co Ci m贸wimy. My to rozumiemy, ale ty nie. Ja te偶 Ci pisa艂am na AKI, zanim opublikujesz to ja poprawie b艂臋dy. Dziewczyno!

      Usu艅
  4. Dzi臋kuj臋 Midorme nikt cie o zdanie nie prosi艂 wracaj na AKU

    OdpowiedzUsu艅
  5. jezeli ona zostanie na blogu to ja nie bede tutaj zagladal, sorki.
    /K.

    OdpowiedzUsu艅
  6. ma problemy z zapami臋tywaniem kr贸tkich wierszyk贸w i piosenek, oraz miesi臋cy, trudno艣ci z wymow膮, wadliwa wymowa;
    przy pierwszych pr贸bach czytania przekr臋ca wyrazy, wolne tempo czytania;
    s艂abe rozumienie tekstu;
    przy pierwszych pr贸bach pisania – niestaranne, brzydkie pismo, pope艂nianie b艂臋d贸w przy przepisywaniu, mylenie liter, opuszczanie liter, dodawanie, przestawianie, podwajanie liter.
    Objawy trudno艣ci w nauce
    W pisaniu

    trudno艣ci z utrzymaniem pisma w liniaturze zeszytu
    trudno艣ci w przepisywaniu
    trudno艣ci w pisaniu ze s艂uchu
    mylenie liter b-p, d-b, d-g, u-n, m-w, n-w (inwersja statyczna) s-z, dz-c, sz-s, o-a, 艂-l, 臋-e
    trudno艣ci w pisaniu wyraz贸w ze zmi臋kczeniami, dwuznakami, g艂oskami trac膮cymi d藕wi臋czno艣膰
    nier贸偶nicowanie 臋-en-e, 膮-om
    opuszczanie drobnych element贸w liter, gubienie liter, opuszczanie ko艅c贸wek i cz膮stek wyraz贸w

    OdpowiedzUsu艅
  7. Odpowiedzi
    1. Nie musisz mi tlumaczy膰, po prostu twoje zachowanie jest 偶a艂osne. Obrazi艂a艣 si臋 na mnie jak ma艂e dziecko. Ja Ci proponuj臋 pomoc, a ty mi piszesz 偶e masz mnie w dupie po czym dodajesz "Nara"? No sory, ale wiesz co? To by艂o naprawd臋 chamskie. 馃槝

      "Nara!"

      Usu艅
    2. Midorme eeempowiem tak mam wielki 偶al do ciebie 偶e mi wcze艣niej nic nie powiedzia艂a艣 tylko przed faktem dokonanym postawi艂a艣 mam cholerny 偶al o to do cb

      Usu艅
    3. Za co 偶al? Ja Ci臋 z bloga nie wygania艂am, nawet Ci chcia艂am pom贸c a ty sama odesz艂a艣. Powinna艣 mie膰 偶al do siebie a nie do mnie. Chcia艂am z Tob膮 porozmawia膰, to nie chcesz. 馃

      Usu艅
  8. Hmm nie obraz si臋 ale osoby z dysleksj膮 nie powinny prowadzi膰 bloga. Chyba,偶e kto艣 b臋dzie poprawia膰 ich b艂臋dy. Wiec pro艣 o to kogo艣. A og贸lnie to ja lubi臋 Twoje posty, ju偶 nawet nie zwracam uwagi na b艂臋dy .

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ale s膮 艢wi臋ta nie b臋d臋 sie k艂贸ci膰 bo mimo to traktuj臋 ci臋 jak przyjaci贸艂k臋

    OdpowiedzUsu艅
  10. Taka malutka rada, zanim co艣 opublikujesz wejd藕 w jakie艣 edytory tekstu kt贸re ci po poprawiaj膮 b艂臋dy.

    OdpowiedzUsu艅

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger