25.12.2019

馃拫PO呕EGNANIE馃拫

Witajcie w ten pi臋kny 艣wi膮teczny dzie艅 moi kochani czytelnicy zapewne domy艣lacie si臋  co kryje si臋 za tym postem, a wi臋c ju偶 wam t艂umacz臋.
Postanowi艂am z w艂asnej woli opu艣ci膰, bloga Oaza Avatarii jaki jest tego pow贸d pozostawi臋 do dla w艂asnej 艣wiadomo艣ci ale jest par臋 os贸b, kt贸rym chcia艂am podzi臋kowa膰 a s膮 nimi:
-Midorme
-Natalka

Oraz osoby, kt贸re by艂y ze mn膮 i nie opu艣cili mnie w ci臋偶kich dniach a teraz kr贸tkie Q&A

1.Czy zobaczymy ci臋 gdzie艣 jeszcze w jakim艣 blogu?
•My艣l臋 a wr臋cz jestem tego pewna,偶e ko艅cz臋 na dobre karier臋 w blogosferze dlatego dzi臋kowa艂am ka偶demu kto mnie wspiera艂.

2. Czy jeste艣 dumna ze swojego uczestnictwa w 艣wiecie blogowym?
•Oczywi艣cie to dla mnie by艂a wspania艂a przygoda, kt贸r膮 b臋d臋 mile wspomina艂a :-)


3. Czy jest co艣 co w jakim艣 stopniu przeszkadza艂o ci w byciu blogerk膮?

•Tak,a mianowicie jest tym choroba,z kt贸r膮 zmagam si臋 od dzieci艅stwa mianowicie DYSLEKSJA przez t膮 przypad艂o艣膰 spad艂o na mnie morze hejtu, ale nie przejmuj臋 si臋 tym bo to co jest pi臋kne dla mnie zosta艂o na tym blogu tzn. moje serce.

4.Czy jest co艣 co chcia艂a艣 przekaza膰 hejterom lub komukolwiek?

•Hejterom chc臋 偶yczy膰 weso艂ych 艣wi膮t i wszystkiego dobrego w nowym 2020 roku  a ka偶demu mojemu fanowi  chc臋 powiedzie膰, 偶e zawsze b臋dzie s艂odziakiem Havany i b臋d臋 o was pami臋ta膰 i bardzo jeszcze raz wam za wszystko dzi臋kuj臋 !!!

 Na grze mo偶ecie mnie spotka膰 i pogada膰.

呕egnajcie!

/Havana

9 komentarzy:

  1. Szkoda ze odchodzisz ale b臋dziesz zagl膮da膰 na oaz臋?

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mo偶e za艂o偶ysz swojego bloga? B膮d藕 co b膮d藕 - pisanie z dysleksj膮 to du偶e wyzwanie, nie powinna艣 si臋 poddawa膰! Pami臋taj 偶e zawsze mo偶esz liczy膰 na moj膮 pomoc! 馃槏

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jest mi bardzo przykro,偶e odchodzisz widzia艂am i nadal widz臋 potencja艂 o kt贸rym Ci wiele m贸wi艂am. Jednak to jest twoja decyzja,a ja j膮 uszanuje.

    OdpowiedzUsu艅
  4. hejka srednio wasz blog wyglada, moze wam pomoc? znam sie na grafice komputerowej :)

    OdpowiedzUsu艅

Witamy w sekcji komentarzy!

●nie hejtuj
●nie u偶ywaj wulgarnych s艂贸w/zwrot贸w.
●ka偶dy komentarz jest sprawdzany

Copyright © 2016 Oaza Awataria , Blogger